torstai 9. elokuuta 2012

Juhla KT

Hahaa!! Kyllä minä vielä jaksan vaikka olenkin tälläinen vanha raappana xd! Eli sii selitän nyt vähäisen.
Ensin tulee tämä Juhla KT, sitten Meikan boksi kuvia ja sitten jtn. sekalaista. Ymmärretty OK! Ja kukaan,
kukaan ei voi väittää minua laiskaksi, no itse asiassa kyllä voi. Olen LAISKA!
Nonni asiaan.

Puhua/ *tehdä*/Ajatella


                        

                                               Nuket viettävät tavallista iltaa istuskellen ja puhuen.
                                            Minä - Moi!
                                                           Minka -  Ai... Hei!
                                                 Himeko -  Moi!
                                                             M - mitä sinä täällä teet? Onko lahjoja? 
                                              Minä - Saanhan olla omassa huoneessani -.- Ei ole lahjoja.
                                                                 Haluaisitteko tehdä Juhlapostaus julisteet?
                                                           M - Ai haluaisinko. Minä saan!
                                                             H - Anna muillekkin tilaisuus.
                                              Nuket istuutuvat pöydän ääreen ja odottavat ohjeita
                                               Minä -  Saatte paperit joihin saatte käyttää tusseja ja tarroja. Järellä!
                                             Minä -  Kun olette valmiita menette lattialle makaamaan juliste oikeapuoli alaspäin
                                                                      ja huudatte: Ooolen kalkkuunaa, ooleen kalkkuunaa!
                                           M&H -  ooleen kalkkuunaa, ooleen kalkkuunaa!

                                             Minä -  noo... Tasapeli.
                                                             M&H - *mököttää*
                                                Ja tässä nämä vielä. 
Nuo kuvat eivät olleet kovin laadukkaita tiedän. Mutta ottakaa huomioon että otin nuo kuvat klo. jtn. 21.15


                                  Kommentit pelastais päivän!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit tänne! HETI!